Co będzie obsługiwane przez system?
Jak wygląda obsługa księgowości?
Czy będzie potrzebna migracji danych na nowy system?
Czy potrzebujesz wsparcia dla e-commerce?
Czy potrzeba dodatkowych integracji?
Jak duża jest firma?
Czy są potrzebne moduły do obsługi produkcji?
Gdzie system będzie obsługiwany?
Czy system ma być wielojęzyczny?
Jakie są wymagania co do wdrożenia?
Jakiego wsparcia technicznego oczekujesz?
Jaki sposób rozliczenia jest preferowany?

Najbardziej pasujące rozwiązanie w naszej bazie:

Subiekt nexo 1st. + Gestor nexo (CRM) 1st.

Pakiet InsERT zawierający Subiekt nexo na jedno stanowisko oraz Gestora nexo na jedno stanowisko


Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.


Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).


pudełko subiekta nexo pudełko gestora nexo

Cechy systemu
  • Obsługa magazynu
  • Posiada CRM
  • Jednoosobowa działalność

Cena: 648,70 PLN netto

Kup
Chciałbyś zaprezentować tutaj swoje rozwiązanie? Napisz do nas na kontakt@doitdigit.pl

Dodatki, które potrzebujesz:

Jeśli masz rozwiązanie, które pasowałoby do tego wyniku napisz do nas na kontakt@doitdigit.pl

Cena od: ---

Sprawdź