Co będzie obsługiwane przez system?
Jak wygląda obsługa księgowości?
Czy będzie potrzebna migracji danych na nowy system?
Czy potrzebujesz wsparcia dla e-commerce?
Czy potrzeba dodatkowych integracji?
Jak duża jest firma?
Czy są potrzebne moduły do obsługi produkcji?
Gdzie system będzie obsługiwany?
Czy system ma być wielojęzyczny?
Jakie są wymagania co do wdrożenia?
Jakiego wsparcia technicznego oczekujesz?
Jaki sposób rozliczenia jest preferowany?

Najbardziej pasujące rozwiązanie w naszej bazie:

Subiekt 123 - system fakturowania w chmurze

Subiekt 123 to przyjazny i łatwy w obsłudze system online do wystawiania faktur, zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Jest dostosowany do obsługi JPK. To aplikacja dla firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez zarządzania magazynem. Jest zintegrowana z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu można na bieżąco wysyłać dokumenty do biura rachunkowego. Zbudowana jest w ten sposób, by w miarę rozwoju firmy można było samodzielnie decydować o włączaniu modułów dodatkowych. Praca z nią możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu.


subiket 123 box

Cechy systemu
  • Praca w chmurze (dostęp online)

Cena: 99,00 PLN netto

Kup
Chciałbyś zaprezentować tutaj swoje rozwiązanie? Napisz do nas na kontakt@doitdigit.pl